czwartek, 15 marzec 2018 at 2:38 pm.

Obecnie dobra reklama może być prosta i skuteczna. Najlepiej niech trafia do klienta z siłą młotka uderzającego w coś, co ma zdruzgotać na proszek. Stojaki reklamowe mają duże pole rażenia i są dość funkcjonalnym produktem. Zaprojektowanie grafiki jest w tym przypadku kluczowe, bo sam stojak nie będzie funkcjonował jako element reklamowy, tylko jako mebel. Na życzenie klienta skupiam się w pierwszej kolejności na przedstawieniu graficznym tego, co ma on do zaoferowania; może to być produkt, usługa, marka, cokolwiek. Sztuką jest znalezienie elementu wartego wyodrębnienia i uwypuklenia. Można połączyć go od razu z hasłem lub nazwą, ale niekoniecznie.

Barwą po oczach

Obecnie modne są zdecydowane, a nawet jaskrawe kolory. Coraz więcej klientów decyduje się na mocne i energetyczne projekty, które nawet lubię, bo przyjemnie się przy nich pracuje. Są atrakcyjne dla oglądających i z daleka widoczne. Napisy i dodatki wykonane z użyciem barw czerwona, pomarańczowa, żółta świetnie wyglądają w dziennym i sztucznym świetle. Przeważnie jestem gotowa z projektem w ciągu kilku dni. Produkcja stojaka reklamowego może rozpocząć się wcześniej, wtedy wiem dokładnie, gdzie muszę "zmieścić się" z grafiką, ale nie zawsze tak jest. Niekiedy klienci dają mi zupełnie wolną rękę. Wtedy łatwiej np. skorzystać z czcionek, które moim zdaniem lepiej podkreślają charakter reklamy. Gotowy stojak z konkretnymi wymiarami oznacza łatwiejszą pracę, ale jest znacznie mniej pola dla wyobraźni, trzeba się trochę ograniczać.

 

« Wizytówka firmowa - c… | Strona domowa | Nowa forma reklamy ze… »



(pole opcjonalne)
(pole opcjonalne)

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.

Zapamiętać informacje o tobie?
Uwaga: Wszystkie znaczniki HTML poza <b> i <i> zostaną usunięte z twojego komentarza. Możesz dodawać linki wpisując po prostu adres URL lub e-mail.