niedziela, 04 luty 2018 at 11:52 am.

Każdy, kto posiada swoją firmę, zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest odpowiednie jej zareklamowanie. Bez tego firma ma bardzo małe szanse na zaistnienie we współczesnym świecie biznesu. Dlatego też wybranie odpowiedniej formy promocji jest sprawą priorytetową.

Wizytówka - sposób na reklamę

Uważam, że jednym z najprostszych, a jednocześnie najstarszych, ale i najbardziej skutecznych sposobów promocji jest wizytówka. Aby jednak spełniała swoje zadanie musi przede wszystkim być czytelna i przejrzysta, pięknie wydrukowana na odpowiednim jakościowo papierze. Oczywiście najważniejsze moim zdaniem są dane, które pozwolą na kontakt. Poza imieniem i nazwiskiem oraz stanowiskiem umieścić należy dane adresowe i e-mail, numery telefonu i logo firmy. Najlepiej podać też adres strony internetowej. Według mnie warto postarać się, aby wizytówka była niepowtarzalna, więc raczej nie korzystałabym z gotowych wzorów.



Dla kogo wizytówka?

Wizytówka jest świetnym rozwiązaniem reklamowym dla każdej firmy i to bez względu na to czy jest to wizytówka dla fryzjera czy firmy budowlanej. Tak naprawdę chętnie korzystają z niej wszyscy. Wizytówki sprawdzają się nie tylko jako narzędzie promocji, ale i sposób na nawiązanie kontaktu z klientem. 

Biorąc pod uwagę na przykład salony fryzjerskie, można stwierdzić, że wizytówka ma tu szczególne znaczenie, zwłaszcza wtedy, gdy pierwsze spotkanie było udane i nowa fryzura jest satysfakcjonująca. Do takiego salonu bowiem każdy chętnie wraca.

Dlatego też wizytówka dla fryzjera musi być szczególna. Poza wszystkimi danymi powinna wyrażać jego zamiłowanie do zawodu oraz znajomość najnowszych trendów.

 

« Na widoku | Strona domowa | Wizytówka firmowa - c… »



(pole opcjonalne)
(pole opcjonalne)

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.

Zapamiętać informacje o tobie?
Uwaga: Wszystkie znaczniki HTML poza <b> i <i> zostaną usunięte z twojego komentarza. Możesz dodawać linki wpisując po prostu adres URL lub e-mail.