czwartek, 18 styczeń 2018 at 10:12 am.

Nic tak nie cieszy specjalistów od marketingu, jak samonapędzająca się reklama. Nie marnować pieniędzy na szereg działań zmierzających do stworzenia doskonałej strategii sprzedaży produktu. Jako grafik z wieloletnim doświadczeniem wiem, na czym im dokładnie zależy, dlatego staram się dobrze przygotowywać moje projekty z myślą o moich klientach, jak również o konsumentach, którym oni prezentują swój towar. 

Odpowiednio przygotowany stojak ekspozycyjny na ulotki nie tylko przyciąga wzrok, ale również sprawia, że te wzrok pozostaje na nim, wzbudzając zainteresowanie. Powinien on też oferować szybką odpowiedź na problem typu: „Gdzie znajdę więcej informacji w danym temacie?”. 

Wbrew pozorom nie jest to zadanie łatwe. Zbyt jaskrawe kontrasty, dysproporcje czy nawet źle dobrana kolorystyka mogą sprawić, że zamiast zachęcać do czerpania informacji, takie stojaki ekspozycyjne na ulotki będą zawadzały. Powinny one mieć optymalne rozmiary i właściwe przesłanie współgrające z ogólną komunikacją wizualną firmy. 

Mając to wszystko na uwadze, staram się tak zaprojektować stojak, żeby nadawał się idealnie do swoich celów. Nie zawsze jest to możliwe, czasami zdarza się, że coś nie działa tak, jak powinno. Jednak po wielu latach, metodą prób i błędów, wiem, co działa na ludzi i gdzie szukać informacji o zmieniających się trendach. Dużą pomocą są również najnowsze badania psychologii specjalizującej się w zachowaniach konsumentów. Mechanizmy wyboru produktów oraz motywy, dla których zasięgają dalszych informacji oraz moment podjęcia decyzji o zakupie.

 

« Dobrą reklamę łatwo z… | Strona domowa | Wizytówka - proste, a… »



(pole opcjonalne)
(pole opcjonalne)

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.

Zapamiętać informacje o tobie?
Uwaga: Wszystkie znaczniki HTML poza <b> i <i> zostaną usunięte z twojego komentarza. Możesz dodawać linki wpisując po prostu adres URL lub e-mail.