środa, 27 grudzień 2017 at 10:11 am.

Jest jeden mały sekret, który każdy grafik musi znać: dzięki odpowiedniemu projektowi, pocztówki są prawdopodobnie najskuteczniejszą formą druku marketingowego dla firm. Ludzie nie wyrzucają ich tak często, jak inne drukowane materiały, a najbardziej kreatywne pocztówki żyją jako kolekcjonowane dzieła sztuki. Wielu z klientów chętnie powiesi je na lodówce lub nawet wklei do albumu.

Projektując niestandardowe pocztówki dla swoich klientów, zawsze mam na uwadze to "drugie życie" i staram się tworzyć coś, co ludzie będą pielęgnować przez lata. Oczywiście, uzyskanie nieśmiertelności nie jest wcale proste, dlatego wzory pocztówek firmowych, które opracowałam nie powstawały "na kolanie".

Dla osób i firm, które specjalizują się w sztukach wizualnych, markowe pocztówki nie tylko promują firmę - często służą jako przykład rzeczywistego produktu, zwłaszcza dla nas, grafików, którzy tworzą własne autopromocje. Te pocztówki pomagają upublicznić tych, którzy przodują w jednym lub kilku obszarach projektowania, w tym w modzie, ilustracji i brandingu wizualnym.

Pocztówki to świetny, łatwy sposób na reklamę na specjalne wydarzenie z udziałem firmy. Jako dodatkowy bonus, działają jako pamiątka. Pocztówki nie mają wystarczającej ilości miejsca, aby szczegółowo opisać wydarzenie, dlatego te projekty zazwyczaj koncentrują się na głównych punktach sprzedaży - kto, co, gdzie i kiedy - aby przedstawić migawkę wydarzenia jako całości.

Projektując pocztówki zawsze staram się robić wiele ciekawych rzeczy i znajdować nowe zastosowania do tego medium. Zawsze staram się znaleźć nutkę inspiracji i projektować kreatywne pocztówki.

 

« Czy amatorska fotogra… | Strona domowa | Dobrą reklamę łatwo z… »



(pole opcjonalne)
(pole opcjonalne)

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.

Zapamiętać informacje o tobie?
Uwaga: Wszystkie znaczniki HTML poza <b> i <i> zostaną usunięte z twojego komentarza. Możesz dodawać linki wpisując po prostu adres URL lub e-mail.