sobota, 02 grudzień 2017 at 11:30 am.

Zostałam ostatnio zapytana przez znajomą z branży, jak ja to robię, że moje pieczątki firmowe dla firm są tak popularne. Faktycznie - miałam na nie dużo zleceń, ale nigdy nie zastanawiałam się jakoś nad fenomenem tego zjawiska, więc przyjrzałam mu się dokładniej.

Wydaje mi się, że kluczem do sukcesu było to, że jednak troszkę prowadziłam swoich klientów "za rączkę". Ktoś mógłby powiedzieć, że to trochę nie w porządku - w końcu tego typu produkt powinien jednak w stu procentach odpowiadać życzeniom i wymaganiom klienta. Mało osób niezajmujących się tematem zawodowo zdaje sobie jednak sprawę, że dobra pieczątka dla firmy to także jej wizytówka. W końcu będzie ona znajdować się na wszystkich najważniejszych dokumentach, a co najważniejsze, także u kontrahentów.

Wiele osób podczas projektowania pieczątek koncentruje się tylko na treści - co jest oczywistym błędem! Pomijam już całkowicie fakt, że większość przedsiębiorców próbuje na siłę upchnąć na zbyt małej powierzchni zbyt wiele informacji. W zależności od tego, do jakich celów będzie nam ona służyć, nie musimy przecież zawsze podawać takich detali jak numer NIP czy nazwisko założyciela, bądź też typ spółki - bardzo często wystarczy sama nazwa.

Oczywiście nie wolno zapominać o formie graficznej. Nie możemy jednak popadać w skrajności i używać dziwnych, nieczytelnych fontów czy niestandardowych form. Te klasyczne najlepiej się sprawdzą, a nasza pieczątka firmowa dla firmy nie dość, że będzie dobrze wyglądać, to jeszcze przyciągać wzrok i pełnić funkcję reklamową.

 

« Odpowiedni katalog re… | Strona domowa | Czy amatorska fotogra… »



(pole opcjonalne)
(pole opcjonalne)

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.

Zapamiętać informacje o tobie?
Uwaga: Wszystkie znaczniki HTML poza <b> i <i> zostaną usunięte z twojego komentarza. Możesz dodawać linki wpisując po prostu adres URL lub e-mail.