wtorek, 24 październik 2017 at 1:33 pm.

Wbrew pozorom papier firmowy to bardzo istotny dodatek, który staje się doskonałą wizytówką każdej firmy. Przez moje ręce przeszło wiele różnych listowników, zarówno tych zleconych do wykonania profesjonalistom, jaki tych wykonanych samodzielnie. Mogę śmiało powiedzieć, że projekt papieru firmowego powinno się zlecać grafikom.

Co daje firmie oryginalny papier firmowy?

Jako kobieta grafik dużą uwagę przykładam zarówno do oryginalności projektu oraz jego estetycznego wykończenia. Wszystkie materiały biurowe, które "wychodzą w świat" do klientów powinny nie tylko przyciągać oko, ale również zaskakiwać i budzić pozytywne emocje. Oferty przygotowywane na takim papierze firmowym z pewnością zaciekawią przyszłych klientów, ponieważ będą się od razu wyróżniać spośród sterty ofert, jakie znalazły się na biurku kontrahenta.

Trzeba pamiętać, że projekt papieru firmowego powinien zawierać najważniejsze informacje na temat danej marki, tzn.:

  • logo oraz ewentualnie krótki, chwytliwy slogan,
  • dane teleadresowe,
  • nazwę firmy,
  • kolorystykę marki.

Odpowiednio zebrane ze sobą informacje i opatrzone ciekawym znakiem firmowym zadziałają niczym najlepsza wizytówka, która wręcza się klientom przy okazji spotkań czy konferencji. Projekt papieru firmowego wykonany przez grafika będzie najlepszym rozwiązaniem dla każdej firmy, która pragnie wyróżnić się na tle konkurencji.

 

« Dlaczego fotografie s… | Strona domowa | Czy warto inwestować … »



(pole opcjonalne)
(pole opcjonalne)

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.

Zapamiętać informacje o tobie?
Uwaga: Wszystkie znaczniki HTML poza <b> i <i> zostaną usunięte z twojego komentarza. Możesz dodawać linki wpisując po prostu adres URL lub e-mail.