poniedziałek, 10 kwiecień 2017 at 12:49 pm.

Wizytówki to bardzo ciekawy rodzaj materiału reklamowego – nie służą konkretnie do promocji firmy, jej produktów czy usług, ale do zostawiania “śladu” w pamięci osoby, która taką wizytówkę otrzyma do ręki. Jestem wielką miłośniczką tradycyjnych, kartonowych wizytówek, dlatego jako grafik pracujący w agencji reklamowej zawsze namawiam moich klientów do zaprojektowania ciekawych wizytówek, przy okazji wykonywania dla nich zleceń na inne materiały reklamowe.

Wizytówki są niedrogie, bo też nie ma przy nich zbyt wiele pracy – wystarczy umieścić na wizytówce logo firmy, dane kontaktowe jej właściciela – i już! Niemniej jednak wymagają one sporego nakładu pracy kreatywnej – dlatego tak lubię je robić.

Do stworzenia wizytówki wystarczy prosty program komputerowy, który obsłużyć będą potrafili nawet laicy. Ja jednak, z racji zawodu, korzystam z profesjonalnego programu graficznego, który pozwala mi na dużo większą ingerencję choćby w wymiary wizytówki, jej spady i inne parametry fachowe, dzięki którym mogę decydować o tym jak wydrukować wizytówkę o interesujących mnie właściwościach.

W sieci dostępne są różne darmowe programy online do produkcji własnych wizytówek. Jednak zawsze polecam moim klientom korzystanie z usług profesjonalnego grafika w tym przypadku, ponieważ dzięki temu wizytówki nie są jednakowe dla każdego, można na nich zawrzeć mniej typowe informacje, a także można stworzyć wizytówkę o nietypowym szablonie, co w przypadku niektórych rodzajów biznesu jest bardzo istotnym kryterium.

 

« Krajobraz afrykański | Strona domowa | Album ze zdjęciami śl… »



(pole opcjonalne)
(pole opcjonalne)

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.

Zapamiętać informacje o tobie?
Uwaga: Wszystkie znaczniki HTML poza <b> i <i> zostaną usunięte z twojego komentarza. Możesz dodawać linki wpisując po prostu adres URL lub e-mail.