piątek, 10 marzec 2017 at 12:25 pm.

Pracując jako grafik wiem, jak duże znaczenie ma aspekt wizualny rzeczy, którą chcemy sprzedać. Projektując różnego rodzaju artykuły marketingowe i reklamowe dla różnych firm, zwracam uwagę na każdy szczegół i dokładam wszelkich starań, aby efekt końcowy przykuł uwagę każdego potencjalnego klienta.

Jakiś czas temu zauważyłam jednak, że wysoka jakość stworzonego przeze mnie projektu, jego profesjonalny wygląd i oryginalność to nie wszystko. Reklama bez wątpienia musi przyciągać swoją treścią – o to, jak wspomniałam, zadbałam. Jednak warto sprawić także, aby była zauważalna i dobrze wyeksponowana.

Ulotki, katalogi czy broszury reklamowe nie będą cieszyć się popularnością, jeżeli ułożymy je w niewidocznym miejscu – a przecież celem marketingu jest dotarcie do jak największej grupy potencjalnych klientów. Doskonałym sposobem na zwiększenie widoczności artykułów reklamowych są stojaki reklamowe ustawione w odpowiednim miejscu. Przede wszystkim zapewniają one przejrzystość – materiały są uporządkowane, pogrupowane, umieszczone w specjalnie wyznaczonych pojemnikach. Wygląda to estetycznie i zachęca do sięgnięcia po ulotkę lub broszurę. Oprócz tego stojaki są spore i już samą wielkością przyciągają uwagę.

Zdecydowałam się na taką formę prezentowania treści reklamowych, ponieważ świetnie spełniają swoją funkcję, ale także eksponują moją pracę. Stojak stanowi swego rodzaju tło – artykuły zaprojektowane przeze mnie są za to lepiej widoczne i prezentują się znacznie bardziej atrakcyjnie.

 

« Dlaczego warto wyrobi… | Strona domowa | Kilka słów o fotograf… »



(pole opcjonalne)
(pole opcjonalne)

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.

Zapamiętać informacje o tobie?
Uwaga: Wszystkie znaczniki HTML poza <b> i <i> zostaną usunięte z twojego komentarza. Możesz dodawać linki wpisując po prostu adres URL lub e-mail.