sobota, 25 luty 2017 at 12:23 pm.

Prowadzenie swojej firmy to duże wyzwanie, zwłaszcza na początku, kiedy nie mamy jeszcze niezbędnego doświadczenia i możemy czuć się nieco zagubieni. Kierując przedsiębiorstwem, nawet jeśli to jest bardzo małe, musimy łączyć w sobie wiele funkcji. Jednocześnie planować inwestycje, zarządzać finansami, zatrudniać i wyznaczać zadania pracownikom.

Ważnym i niełatwym zadaniem jest także wypromowanie firmy i stworzenie jej spójnego wizerunku, który na
dodatek przypadnie do gustu klientom i zachęci ich do stałego korzystania z naszych usług i polecania nas znajomym. Tworząc identyfikację wizualną, warto zwracać uwagę na każdy szczegół, od nazwy firmy, przez logo, po materiały drukowane (ulotki, wizytówki, plakaty) i pieczątkę firmową.
 
Im bardziej wymagająca i kojarząca się z prestiżem jest dziedzina, w której działamy, tym większą wagę musimy przywiązać do elementów, które kojarzą się z tradycją i profesjonalizmem. Jeśli prowadzimy biuro rachunkowe czy kancelarię prawną, obowiązkowo na stanie powinna znaleźć się pieczątka firmowa. Ta nie tylko potwierdza, że dany dokument został wydany przez kogoś z naszego biura, ale przede wszystkim świadczy o profesjonalizmie i jest czymś, co kojarzy się z prestiżem.
 
Żeby wyrobić pieczątkę firmową, wystarczy zgłosić się do firmy, która świadczy taką usługę. W niektórych branżach trzeba również posiadać odpowiednie uprawnienia poświadczone na piśmie lub postarać się o wydanie odpowiedniej zgody. Tak jest na przykład z lekarzami czy prawnikami oraz tłumaczami przysięgłymi.
 

« Hobby dla każdego | Strona domowa | Jak zwiększyć widoczn… »



(pole opcjonalne)
(pole opcjonalne)

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.

Zapamiętać informacje o tobie?
Uwaga: Wszystkie znaczniki HTML poza <b> i <i> zostaną usunięte z twojego komentarza. Możesz dodawać linki wpisując po prostu adres URL lub e-mail.