piątek, 03 luty 2017 at 12:16 pm.

W obecnych czasach coraz częściej spotykamy się z przedstawicielami firm czy usługodawcami poza biurem. Pijąc kawę w eleganckiej restauracji, dużo swobodniej prowadzimy konwersację, a także dobijamy wszelkich targów, aniżeli siedząc na oficjalnym spotkaniu w szklanej sali. W takich okolicznościach zmniejsza się również dystans między ludźmi, a tym samym zwiększa się nasza otwartość i chęć rozmowy.

Ważne jest jednak aby na koniec wszelkich dyskusji, obdarować drugą osobę wizytówką, a tym samym pozostawić do siebie kontakt. Oczywiście druga strona, może zawsze znaleźć nasze dane w sieci albo skontaktować się z sekretarką, jednak jest to zachowanie bardziej eleganckie i profesjonalne z naszej strony.

Jeśli dopiero rozpoczynamy naszą przygodę z własną działalnością i potrzebujemy oryginalnej wizytówki, to warto wybrać profesjonalne biuro reklamowe, które w jednym miejscu zatrudnia grafików, projektantów, a także ma od razu drukarnie. Zaoszczędzimy w ten sposób czas, pieniądze, a także będziemy mieć pewność, że usługa zostanie wykonana na najwyższym poziomie, a co najważniejsze załatwimy wszystko w jednym miejscu.

Najważniejsze abyśmy wiedzieli co chcemy wydrukować na naszej wizytówce. Oprócz danych personalnych, numerów czy nazwy firmy warto wybrać jakieś hasło przewodnie albo motto, dzięki czemu zachęcimy potencjalnego klienta do kontaktu z nami. Papier na jakim będzie wydruk, musi być trwały i najlepiej posiadać ładną fakturę. To wszystko bowiem kreuje nasz obraz w oczach przyszłego kontrahenta, warto więc zadbać o dobry wizerunek już na samym początku.

 

« Projektowanie graficz… | Strona domowa | Hobby dla każdego »



(pole opcjonalne)
(pole opcjonalne)

Moderacja komentarzy w tym serwisie jest aktywna. To oznacza, że twój komentarz nie będzie widoczny na stronie dopóki nie zostanie zaakceptowany przez redaktora.

Zapamiętać informacje o tobie?
Uwaga: Wszystkie znaczniki HTML poza <b> i <i> zostaną usunięte z twojego komentarza. Możesz dodawać linki wpisując po prostu adres URL lub e-mail.